Sunday, September 29, 2013

Kruubi-kaalikavorm

Kui ämm nägi, kuidas ma käesolevat rooga pildistan, mainis ta mulle, et kui ma äiale meelehead tahan teha, siis pangu ma seda aga heaga karpi kaasa. Nimelt olevat mu ämma ema kunagi midagi üsna sarnast valmistanud ja see oli sel ajal tõeline hitt! Süvenesin vestlusse, ja selgus, et umbes täpselt selline see kaalikavorm oligi olnud. Ilmselt olen ma oma vanaemade toidu fännamisega jõudnud nii kaugele, et kokkangi nagu vanaema. Mis ei ole üldse halb - nagu ka antud kaalikavorm :)


2 keskmise suurusega kaalikat
3 porgandit
1 suur sibul
2 küüslauku
300 g kruupe
u 500-600 g kaelakarbonaadi
2 suuremat muna
6 dl piima
soola-pipart
tilli-peterselli
õli

Pese kruubid ja keeda poolpehmeks - umbes 40 minutit.
Koori ja tükelda kaalikas, sibul ja porgand. Tükelda ja pruunista kuumas õlis sealiha, lisa lõpupoole ka sibul ja prae klaasjaks. Sega liha ja sibul juurikate ja kruupidega ning vala võitatud ahjuvormi. Klopi munad piimaga lahti, maitsesta segu soola, pipra ja tilliga. Vala muna-piima segu vormi ja küpseta 175 kraadi juures umbes 75 minutit. Kaunista maitserohelisega!

No comments:

Post a Comment